20 martie 2017

Jockey Club


Palatul Beldiman din capătul Uliței Sârbești, construcție cunoscută inițial sub numele de Casa Balș, a fost o clădire din Iași construită în 1807 și demolată în 1959. În timp clădirea a avut numeroși proprietari și diferite destinații, din reședință familială devenind imobil cu prăvălii, hotel, restaurant și chiar sediul Jockey Clubului ieșean.

Jockey Club a fost demolat în anul 1960.

Mai multe detalii în Ghidul pentru bulevardul Independenței.

 1. - Biblioteca Central Universitara si clădirea Jockey Club 

  2. - BCU și Jockey Club

 3. - BCU via bzi.ro

5. - BCU și Clădirea Jockey Club - Librăria Cartea Rusa în 1960

  6. Jockey Club - Reclama Jockey Club si R. Tuffli

 7. Jockey Club


  8. Jockey Club

9. Jockey Club

via delcampe.net, ebay.com, okazii.ro, utile.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Eu caut mereu ceva nou...despre Iasi, despre orice. Din pacate, informatiile pe care le oferi altora sunt sumare si inutile.
Am "vietuit" 10 ani in Iasi (liceul+armata+facultatea)si cred ca-l cunosc bine.
L-am cunoscut candva.Daca ai fotografii vechi, mai vechi decat mine, legate de Straduta Lapusneanu...da-mi de stire.
"Iadul e pavat cu intentii bune."
N-am spus eu asta, doar imi amintesc!
Locuiesc in Piatra Neamt si merg la fiecare sfarsit de saptamana in Iasi, fiica mea fiind studenta. Dar de fiecare data incerc sa plec cat mai repede, Iasiul de azi nefiid cel de ieri. Iarna nu-i ca vara!